Arkitektforeningens ferieboliger

Som medlem af Arkitektforeningen har du mulighed for at leje dig ind i en af foreningens ferieboliger.

Husbåden i Amsterdam
Den populære husbåd centralt beliggende i Amsterdam har været i foreningens eje siden 1992. Husbåden, som tidligere var beboet af billedkunstneren Viktor IV og hans danske hustru Ina Munck, er stort set udlejet hver eneste uge året rundt. En gang om året trækkes lod om de særlig attraktive uger i ferieperioderne.

Bethel
På Bornholm i det lille fiskerleje Årsdale syd for Svaneke ligger Arkitektforeningens hus ”Bethel”, der - som navnet antyder - er et gammelt missionshus. Med mindre end 100 meter til Østersøen, er husets beliggenhed uovertruffen og i perioder uden for højsæsonen, byder huset på alle tiders mulighed for fordybelse i et fagligt projekt eller en stille ferie langt fra hverdagens travlhed.

Priors Hus
- i Ærøskøbing er byens næstældste hus. Huset er nænsomt restaureret med moderne bekvemmeligheder, om end godt gemt af vejen, så oplevelsen af at være på besøg i en fjern fortid skinner klart igennem.

Vær opmærksom på, at både huset på Ærø og på Bornholm kan lejes i kortere og længere perioder og til nedsat pris uden for højsæsonen.

Tak for nu Barcelona
I et par år har Arkitektforeningen desuden lejet en lejlighed i Barcelona. Lejemålet udløber ved udgangen af august måned, og Arkitektforeningen vil fremover i stedet sørge for at dele links til arkitektonisk interessante ferieboliger via hjemmesiden.

Kender du en interessant feriebolig?
- Så hører vi meget gerne fra dig. Brug kommentarfeltet nederst her på siden, eller send en mail til Lena McNair lm@arkitektforeningen.dk

Læs mere om ferieboliger og andre medlemstilbud

Foto: Priors hus i Ærøskøbing