KONKURRENCE I UGENS ARKITEKTUR

Ugens arkitektur har i anledningen af december måned transformeret sig til en konkurrence, der løber gennem alle tre nyhedsbreve i december. Hver onsdag i december zoomer vi ind på en detalje fra et byggeri i Danmark, og din opgave er at gætte hvilket byggeri, detaljen stammer fra.

Konkurrencen fortsætter de kommende to onsdage i december, og torsdag den 20. december trækker vi lod blandt alle de rigtige indsendte svar om et eksemplar af Mogens A. Morgen og Jannie Rosenberg Bendsens vidunderligt illustrerede værk 'Fredet - Bygningsfredning i Danmark 1918-2018'.

Og ja, du skal kun gætte rigtigt én gang for at deltage i lodtrækningen om bogen, men gætter du rigtigt alle tre onsdage får du tre lod i puljen – dvs. jo flere rigtige gæt jo større chance for at vinde. Dog højst et gæt pr. uge. Rigtig god fornøjelse!

Har du svaret på, hvor ovenstående detalje, som også udgør ugens arkitektur i uge 49, stammer fra, eller har du blot lyst til at gætte med, så klik her

Vinderen får direkte besked per mail. Ved deltagelse i konkurrencen accepterer du samtidig, at vi må offentliggøre dit fulde navn, hvis du vinder. Ansatte i Arkitektforeningens sekretariat, eller medlemmer af deres familie, må ikke deltage i konkurrencen. Konkurrencen er hverken sponsoreret, støttet, administreret eller forbundet med Mailchimp.

Hvis du ikke allerede modtager vores nyhedsbrev, kan du tilmelde dig her.

Foto: Jens Markus Lindhe