KONKURRENCE I UGENS ARKITEKTUR

Ugens arkitektur har i anledningen af december måned transformeret sig til en konkurrence, der nu er afsluttet. Hver onsdag i december har vi zoomet ind på en detalje fra et byggeri i Danmark, og din opgave har været at gætte hvilket byggeri, detaljen stammer fra.

Konkurrencen er afsluttet

Vinderen af konkurrencen, og den dermed heldige vinder af et eksemplar af Mogens A. Morgen og Jannie Rosenberg Bendsens vidunderligt illustrerede værk 'Fredet - Bygningsfredning i Danmark 1918-2018', er arkitekt MAA Gustav Szymala. Vi ønsker stort tillykke og takker for alle jeres gode svar.

Var du ikke så heldig at vinde bogen, skal du ej fortvivle, da den kan købes i Arkitektens Butik lige her

De rigtige svar er:
Uge 49: Munkegårdsskolen
Uge 50: Administrationsbygningen for glasfirmaet J.A. Alstrup (Glasalstrup)
Uge 51: Priors Hus

Vinderen får direkte besked pr. mail. Ved deltagelse i konkurrencen accepterer du samtidig, at vi må offentliggøre dit fulde navn, hvis du vinder. Ansatte i Arkitektforeningens sekretariat, eller medlemmer af deres familie, må ikke deltage i konkurrencen. Konkurrencen er hverken sponsoreret, støttet, administreret eller forbundet med Mailchimp.

Hvis du ikke allerede modtager vores nyhedsbrev, kan du tilmelde dig her.

Foto: Udsnit af foto af Helene Høyer Mikkelsen