Plejeboligkonference: Hvordan bygger vi til den 3. og 4. alder?

Plejeboligbyggeri er en kompleks størrelse, både fordi boliger og fællesarealer skal fungere for hjem og arbejdsplads, men også fordi plejeboligbyggeri er omfattet af meget lovgivning. Den stigende kompleksitet i byggeriet kombineret med en voksende andel plejekrævende borgere giver behov for nytænkning. Vi ser nærmere på, hvordan vi kan løse opgaven med plejeboligbyggeri fremadrettet, og hvordan vi gennem plejeboligens fysiske rammer kan øge trivslen og livskvaliteten og dermed skabe optimale løsninger til gavn for både brugere og samfund.

Fotokreditering: Shutterstock, Steve

Tidspunkt:

09.05.2023 kl. 09.00-16.00

Sted:

BLOX Dansk Arkitektur Center, Bryghuspladsen 10, 1473 København K

Arrangeret af:

Bygherreforeningen

Praktisk

Kurset er inklusiv morgenkaffe, frokost og eftermiddagskaffe. Læs mere om praktisk information.

Tilmeldingsvilkår

Når du tilmelder dig et arrangement eller uddannelsesforløb fra Bygherreforeningen modtager du en bekræftelse med det samme, og du er herefter tildelt en plads på arrangementet.

Deltagergebyret faktureres tidligst 14 dage før arrangementets start. Ved afbud tidligere end 14 dage før afholdelsesdatoen, vil du ikke blive faktureret. Tilmeldingen er herefter bindende. Såfremt du bliver forhindret i at deltage i et arrangement, er du naturligvis velkommen til at sende en anden fra din virksomhed i dit sted.

Ved uforudsete hændelser (f.eks. ved undervisers sygdom) eller manglende tilmeldinger kan arrangementet flyttes eller aflyses. Bliver arrangementet flyttet til en anden dato, har du mulighed for at framelde dig uden beregning.