NYHED 20.02.23

Se filmen: En samtale mellem Jens Thomas Arnfred og Ida Lindberg

Mød Jens Thomas Arnfred, stifter og tidligere partner af tegnestuen Vandkunsten i en nysgerrig, åben og ærlig samtale med Ida Lindberg, næstforperson i Arkitektforeningens og partner i Over Byen Arkitekter.

I anledning af at Jens Thomas Arnfred har modtaget Arkitektforeningens æresmedalje, var næstforperson Ida Lindberg forbi til en nysgerrig, åben og ærlig snak om arkitektens liv og virke.

Sussi Heimburger

sh@arkitektforeningen.dk

I sit lange faglige virke har Jens Thomas Arnfred inspireret flere generationer af arkitekter med sin humanisme, engagement og en forståelse af, at arkitektur er mere end form og æstetik. Som medstifter af Tegnestuen Vandkunsten og aktiv samfundsdebattør blev han for nyligt tildelt Arkitektforeningens Æresmedalje for sit enestående bidrag til dansk arkitektur.

I den anledning lagde næstforperson Ida Lindberg vejen arkitektens hjem og tegnestue på Frederiksholms Kanal til en nysgerrig, åben og ærlig snak om arkitektens liv og virke.

Samtalen fandt sted, da hun meddelte ham, at han blev kåret som Æresmedlem af Arkitektforeningen. Se filmen nedenfor.

Sussi Heimburger

sh@arkitektforeningen.dk